Co každého zákazníka spolehlivě rozladí a odradí od dalšího nákupu v elektronickém obchodě? Přece objednaná zásilka, která k němu domů dorazí ve špatném stavu. A toto označení může prakticky skrývat cokoli od vlhkostí pokroucených stránek tiskovin až po potrhané znečištěné oblečení. Ptáte se, kdo je viníkem? Mnoho lidí jistě napadne, že za něco takového odesílatel jistě nemůže, a že na vině musí být přepravní společnost. Ano, může to být pravda, jenže problém je v tom, že něco podobného koncového zákazníka zpravidla vůbec nezajímá.
Zákazník vnímá poškozené zboží a ztrátu času a peněz při vyřizování reklamace. Podobné nepříjemnosti totiž nikoho nepotěší, a tak je už celkem jedno, kdo udělal chybu. Ať už to byl obchod anebo přepravce, tak ten, na koho se zákazník obrátí se svou stížností, bude v každém případě prodejce, který díky takovým problémům rovněž ponese zvýšené náklady a riskuje, že nespokojeného zákazníka ztratí.
Ovšem ať už byly přepravní podmínky jakékoli, tak nic podobného by se jistě nestalo, pokud by byla konkrétní zásilka kvalitně zabalena. A kvalitní balení znamená takový obalový materiál, který je voděodolný, což se o běžně
používaných kartonových krabicích rozhodně říci nedá. Jejich největší slabinou je totiž to, že při styku s vodou navlhnou, rozmočí se a snadno v nich vznikne díra.
Takže přístup k zásilce je volný a neštěstí je na světě. Stačí vlhký sklad anebo špatné počasí na cestě a zásilka může být poničena. Něco takového by se ovšem rozhodně nestalo, pokud by byla kvalitně zabalena v igelitové obálce. I kdybyste tuto obálku ponořili do vody, dovnitř nevnikne ani kapka, samolepicí klopa nepoleví. Navíc je lehká a pružná a ideálně kopíruje rozměry odesílaného zboží. Zdaleka tak není vhodná pouze k zasílání tiskovin a textilu, ale také ještě k odesílání celé řady jiného zboží. Proto pokud chcete potěšit své zákazníky, s poštovní igelitovou obálkou nešlápnete vedle.